2014年1月2日星期四

いまAvaya 3301認定試験の問題集を探しているのか

JPexamの3301試験参考書は他の3301試験に関連するする参考書よりずっと良いです。これは試験の一発合格を保証できる問題集ですから。この問題集の高い合格率が多くの受験生たちに証明されたのです。JPexamの3301問題集は成功へのショートカットです。この問題集を利用したら、あなたは試験に準備する時間を節約することができるだけでなく、試験で楽に高い点数を取ることもできます。

JPexamのAvayaの3301トレーニング資料は完璧な資料で、世界的に最高なものです。これは品質の問題だけではなく、もっと大切なのは、JPexamのAvayaの3301試験資料は全てのIT認証試験に適用するもので、ITの各領域で使用できます。それはJPexamが受験生の注目を浴びる理由です。受験生の皆様は我々を信じて、依頼しています。これもJPexamが実力を体現する点です。我々の試験トレーニング資料はあなたが買いてから友達に勧めなければならない魅力を持っています。本当に皆様に極大なヘルプを差し上げますから。

試験番号:3301問題集
試験科目:Avaya Aura Contact Centre Maintenance & Troubleshooting Exam
最近更新時間:2014-01-02
問題と解答:全54問
100%の返金保証。1年間の無料アップデート。

もちろん、試験に関連する資料を探しているとき、他の様々な資料を見つけることができます。しかし、調査や自分自身の試用の後、JPexamの3301問題集が試験の準備ツールに最適であることはわかります。JPexamの資料は試験に準備する時間が十分ではない受験生のために特別に開発されるものです。それはあなたを試験に準備するときにより多くの時間を節約させます。しかも、JPexamの3301問題集はあなたが一回で試験に合格することを保証します。また、問題集は随時更新されていますから、試験の内容やシラバスが変更されたら、JPexamは最新ニュースを与えることができます。

JPexamは受験者に向かって試験について問題を解決する受験資源を提供するサービスのサイトで、さまざまな受験生によって別のトレーニングコースを提供いたします。受験者はJPexamを通って順調に試験に合格する人がとても多くなのでJPexamがIT業界の中で高い名声を得ました。

Avayaの3301試験に受かることを通じて現在の激しい競争があるIT業種で昇進したくて、IT領域で専門的な技能を強化したいのなら、豊富なプロ知識と長年の努力が必要です。Avayaの3301試験に受かるのはあなたが自分をIT業種にアピールする方法の一つです。でも、試験に合格するために大量な時間とエネルギーを費やすことはなく、JPexamのAvayaの3301試験トレーニング資料を選んだらいいです。JPexamのトレーニング資料はIT認証試験に受かるために特別に研究されたものですから、この資料を手に入れたら難しいAvayaの3301認定試験に気楽に合格することができるようになります。

JPexamの3301には何か品質問題があることを見つければ、あるいは試験に合格しなかったのなら、弊社が無条件で全額返金することを約束します。JPexamは専門的にAvayaの3301試験の最新問題と解答を提供するサイトで、3301についての知識をほとんどカバーしています。

多くの時間とお金がいらなくて20時間だけあって楽に一回にAvayaの3301認定試験を合格できます。JPexamが提供したAvayaの3301試験問題と解答が真実の試験の練習問題と解答は最高の相似性があります。

購入前にお試し,私たちの試験の質問と回答のいずれかの無料サンプルをダウンロード:http://www.jpexam.com/3301_exam.html

NO.1 In the Avaya Aura Contract Center (AACC) SIP environment, when a call is presented to an agent ¯ s
telephone, the Avaya Aura Agent Desktop (AAAD) also alerts the agent to the incoming call. The call may
be answered either via the telephone or AAAD.
If the agent uses the AAAD to answer the call, which protocol is used between AACC and the switch to
signal off-hook?
A. CCT
B. SIP RTP
C. TAPI
D. TR87
Answer: A

Avaya   3301   3301   3301認定試験

NO.2 Where are current SIP messages logged by Contact Center Manager Server?
A. C:\Avaya\logs\CCMS\SipMessages0
B. D:\Avaya\Logs\CCMS\SGM\SipMessages0
C. D:\Avaya\Logs\CCMS\CCMS_SGM_SipMessages0
D. F:\Traces\Avaya\Logs\CCMS\SGM\SipMessagesO
Answer: D

Avaya問題集   3301   3301   3301

NO.3 While Investigating an Issue with an Avaya Aura Contact Center (AACC) Contact Center Manager
(CCMS), you discover that the Task Flow Executor (TFE) frequently restarts. In an effort to discover the
cause of the restarts, you decide to review the TFE log file.
Which file contains the most recent TFE logs.?
A. D:\Avaya\Logs\CCMS\TFE 1.log
B. D:\Avaya\l_ogs\CCMS_TFF 1.log
C. D:\Avaya\Logs\CCMS_TFE_5.log
D. D:\Avaya\Logs\CCMS\CCMS_TFE_1.log
Answer: C

Avaya認証試験   3301認定証   3301認定証   3301

NO.4 The C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts file on the Contact Center Manager Server (CCMS)
contains multiple entries for each host. You have removed the duplicate entries by manually editing the
file.
What should you do next to completely resolve the issue?
A. Run the Server Configuration utility, save and apply all changes, then reboot the CCMS server.
B. Reboot the CCMS server.
C. Use the windows services utility to restart the MAS Configuration manager services.
D. Run the CCMS network Configuration utility, save and apply all changes, then reboot the CCMS
server.
Answer: B

Avaya   3301   3301問題集

NO.5 Your department has installed a backup utility client application on your co-resident Contact Center
Manager Server (CCMS) server. This utility uses port 10000 for network communications. After installing
the utility and rebooting the server, you begin to have issued with the Avaya Aura Contact Center (AACC)
system.
What are the symptoms of this problem that you experience?
A. The TFE service fails to start and calls are not processed.
B. The Toolkit Name service fails to start and agents appear as "UNKNOWN" in real-time displays.
C. The NCCT service fails to start and agents are unable to log in via the Avaya Aura Agent Desktop)
(AAAD).
D. SymposiumWC.exe fails to start and supervisors are unable to log in to Contact Center Manager
Administrator (CCMA).
Answer: B

Avaya   3301   3301

NO.6 An agent is configured to handle e-mail multimedia contacts. The agent is able to receive, read, and
reply to e-mails using the Avaya Aura Agent Desktop (AAAD). However, the agent cannot open
attachments in inbound e-mails.
What is a possible cause of this problem?
A. The agent ¯ s w eb b r o w se r i s no t se t f o r t he co rr ec t cha r ac t e r encod i ng .
B. .NET 3.5 Service Pack 1 is not installed on the agent ¯ s co m pu t e r.
C. Internet Explorer is not set as the default browser on the agent ¯ s co m pu t e r.
D. The agent has not been granted ° open -mail Attachments ± ri gh t s i n C on tr ac t C en t e r m u lti m ed i a
(CCMM).
Answer: A

Avaya過去問   3301   3301   3301認定証

NO.7 Which SIP component supports both H.323 and SIP protocol architecture, and which common media
streaming protocol is supported?
A. SIP Gateway Manager with transport Layer Security (TLS)
B. Network Routing Service with TCP and UDP
C. Back to Back User Agent (B2BUA) with TLS
D. SIP Gateway with Real-Time Protocol (RTP)
E. SIP Redirect Server with RTP
Answer: C

Avaya過去問   3301   3301認定試験

NO.8 In Avaya Aura Contact Center (AACC), how do you create auto responses that address the most
commonly received e-mail queries?
A. Run ,1 "Contacts is Closed by Auto Suggestion, top 5" historical report from the "Multimedia" folder in
Historical Reporting on the Contact Center Manager Administration (CCMA) server, and auto suggestion
keywords and responses from the report to create new e-mail auto-respect.
B. Enable "Keyword Reporting" for e-mail contactsinthe "E mail" tool in Contact Center Multimedia
(CCMM) Administration, then use the "Keyword Frequency" tool to determine which keywords would be
used to trigger new auto-responses.
C. Run a "Contact Summary" report in Historical Reporting on the CCMA server and create
auto-responses based on the most frequently-occurring e-mail contact topics in the report.
D. Use the "Auto-Suggest Promotion" tool in CCMM Administration to promote auto-suggestions
auto-responses based on the percentage of contacts for which each auto-suggestion was selected.
Answer: B

Avaya認定試験   3301練習問題   3301   3301過去問   3301

NO.9 At an elevated level, engineers have designed the architecture ol SH' around ttv<> varlel les of
component s.
Which SIP component is comprised of two subcomponents, where one component initiates SIP the other
component responds to requests?
A. User Agent
B. SIP Gateway Manager
C. Back to-Back User Ag
D. SIP Server
E. SIP Gateway
Answer: B

Avaya認定証   3301   3301   3301

NO.10 Avaya Aura Contact Center Manager Server (CCMS) is host to the Contact Center Security framework
certificate Store. In the procedures to Create a Certificate Store, once the store is created is also created.
A characteristic of this certificate is that it contains__________.
A. a private key that is used in private - public key encryption
B. a public key that is used in public - public key encryption
C. a private key that is used in private - private key encryption
D. a public key that is used in private - private key encryption
Answer: B

Avaya参考書   3301   3301   3301   3301

JPexamは最新の000-120問題集と高品質の70-410問題と回答を提供します。JPexamの000-273 VCEテストエンジンと1Y0-350試験ガイドはあなたが一回で試験に合格するのを助けることができます。高品質の78-702 PDFトレーニング教材は、あなたがより迅速かつ簡単に試験に合格することを100%保証します。試験に合格して認証資格を取るのはそのような簡単なことです。

記事のリンク:http://www.jpexam.com/3301_exam.html

没有评论:

发表评论