2014年2月26日星期三

HP HP2-E18認定試験に合格できる機会を逃さぬ

JPexamはもっぱらITプロ認証試験に関する知識を提供するのサイトで、ほかのサイト使った人はJPexamが最高の知識源サイトと比較しますた。JPexamの商品はとても頼もしい試験の練習問題と解答は非常に正確でございます。

いまHPのHP2-E18認定試験に関連する優れた資料を探すのに苦悩しているのですか。もうこれ以上悩む必要がないですよ。ここにはあなたが最も欲しいものがありますから。受験生の皆さんの要望に答えるように、JPexamはHP2-E18認定試験を受験する人々のために特に効率のあがる勉強法を開発しました。受験生の皆さんはほとんど仕事しながら試験の準備をしているのですから、大変でしょう。試験に準備するときにはあまり多くの時間を無駄にすることを避けるように、JPexamは短時間の勉強をするだけで試験に合格することができるHP2-E18問題集が用意されています。この問題集には実際の試験に出る可能性のあるすべての問題が含まれています。従って、この問題集を真面目に学ぶ限り、HP2-E18認定試験に合格するのは難しいことではありません。

HPのHP2-E18試験にもっと首尾よく合格したいのですか。そうしたら速くJPexamを選びましょう。JPexamは様々なIT認証試験を受ける人々に正確な試験資料を提供するサイトです。JPexamはIT職員としてのあなたに昇進するチャンスを与えられます。JPexam が提供したHPのHP2-E18試験に関する一部の無料の問題と解答を利用してみることができます。そうすると、我々の信頼性をテストできます。

試験番号:HP2-E18問題集
試験科目:HP Service Sales Consultant
最近更新時間:2014-02-26
問題と解答:全66問
100%の返金保証。1年間の無料アップデート。

もしJPexamのHP2-E18問題集を利用してからやはりHP2-E18認定試験に失敗すれば、あなたは問題集を購入する費用を全部取り返すことができます。これはまさにJPexamが受験生の皆さんに与えるコミットメントです。優秀な試験参考書は話すことに依頼することでなく、受験生の皆さんに検証されることに依頼するのです。 JPexamの参考資料は時間の試練に耐えることができます。JPexamは現在の実績を持っているのは受験生の皆さんによって実践を通して得られた結果です。真実かつ信頼性の高いものだからこそ、JPexamの試験参考書は長い時間にわたってますます人気があるようになっています。

購入前にお試し,私たちの試験の質問と回答のいずれかの無料サンプルをダウンロード:http://www.jpexam.com/HP2-E18_exam.html

NO.1 What is the best question to open a dialogue with a customer that is in a changing IT environment?
A. How do you staff for special projects?
B. Ideally, how many additional staff do you plan to recruit?
C. What kind of changes is the business asking you to make?
D. What are your plans to achieve the next level of availability?
Answer: C

HP   HP2-E18   HP2-E18   HP2-E18認定試験

NO.2 HP currently employs how many service professionals in how many countries worldwide?
A. less than 49,000 in 70 countries
B. more than 69,000 in 150 countries
C. more than 69,000 in 170 countries
D. more than 96,000 in 150 countries
Answer: C

HP参考書   HP2-E18   HP2-E18   HP2-E18

NO.3 When justifying the investment in services to a customer, which response is considered a best practice?
A. Provide lots of industry examples of where HP is number one.
B. Ensure that the customer understands all of the features of the servicesbeing offered.
C. Only include services in the sales cycle once the customer has decidedon the hardware and software
solution.
D. Take a solutions selling approach to assure that the relationship betweenbusiness goals and the
impact of IT on those goals is understood.
Answer: D

HP参考書   HP2-E18過去問   HP2-E18

NO.4 When is the best time to position HP Deployment Services to your customer?
A. at the start of the sales process that involves new hardware
B. after new hardware is delivered and the customer experiences technicaldifficulties
C. during the configuration process when HP Installation Services are addedto the order
D. after a hardware order is finalized and the customer starts to plandeployment activities
Answer: A

HP   HP2-E18参考書   HP2-E18   HP2-E18

NO.5 How can HP ProLiant Services help reduce a customer's overall cost? (Select three.)
A. protects business data
B. minimizes the risk of downtime
C. results in 80% less deployment costs
D. optimizes power management in the IT environment
E. decreases IT maintenance and improves operational efficiency
Answer: B,C,E

HP   HP2-E18参考書   HP2-E18問題集   HP2-E18問題集   HP2-E18

NO.6 Why would you suggest the HP Mission Critical and Proactive Services to your customers?
A. They are high-cost services and will help you meet your numbers.
B. It is the only way you will meet the new Penetration Rate Index (PRI)commitment.
C. They are a way of guaranteeing that a customer never has any moreunplanned downtime.
D. They can help reduce a customer's exposure and vulnerability and protectagainst costly downtime
risks.
Answer: D

HP認定資格   HP2-E18問題集   HP2-E18   HP2-E18問題集

NO.7 Where do HP Education Services belong within the Business Critical Server (BCS) support services
portfolio?
A. referral services
B. premium services
C. value-added services
D. basic support services
Answer: C

HP   HP2-E18参考書   HP2-E18認定証

NO.8 Which statement best describes a customer benefit of choosing HP Proactive Essentials Services?
A. provides a tailor-made service for the customer
B. decreases outages caused by software defects
C. provides cost-effective management with ongoing advice
D. keeps the hardware and software running and maintains IT availabilityobjectives
Answer: B

HP   HP2-E18   HP2-E18   HP2-E18   HP2-E18

NO.9 Which services are included in the Virtualization Services portfolio? (Select three.)
A. education
B. data migration
C. telephone support
D. performance assessment E. capacity planner assessment
Answer: A,C,E

HP   HP2-E18練習問題   HP2-E18   HP2-E18認定試験   HP2-E18

NO.10 Which service is bundled with VMware licenses?
A. no service is bundled
B. 9x5 support
C. 24x7 support
D. HP Installation and Startup Service
Answer: B

HP練習問題   HP2-E18過去問   HP2-E18問題集   HP2-E18問題集

JPexamは最新のC_TADM51_70問題集と高品質の70-465問題と回答を提供します。JPexamのHP2-E58 VCEテストエンジンとC_TFIN22_64試験ガイドはあなたが一回で試験に合格するのを助けることができます。高品質のDC0-260 PDFトレーニング教材は、あなたがより迅速かつ簡単に試験に合格することを100%保証します。試験に合格して認証資格を取るのはそのような簡単なことです。

記事のリンク:http://www.jpexam.com/HP2-E18_exam.html

没有评论:

发表评论