2014年4月10日星期四

最新Avaya 3301試験の練習問題と解答

Avayaの3301認証試験はIT業界にとても重要な地位があることがみんなが、たやすくその証本をとることはではありません。いまの市場にとてもよい問題集が探すことは難しいです。JPexamは認定で優秀なIT資料のウエブサイトで、ここでAvaya 3301認定試験の先輩の経験と暦年の試験の材料を見つけることができるとともに部分の最新の試験の題目と詳しい回答を無料にダウンロードこともできますよ。

Avayaの3301認定試験を受験する気があるのですか。この試験を受けた身の回りの人がきっと多くいるでしょう。これは非常に大切な試験で、試験に合格して3301認証資格を取ると、あなたは多くのメリットを得られますから。では、他の人を頼んで試験に合格する対策を教えてもらったのですか。試験に準備する方法が色々ありますが、最も高効率なのは、きっと良いツールを利用することですね。ところで、あなたにとってどんなツールが良いと言えるのですか。もちろんJPexamの3301問題集です。

JPexamのAvayaの3301試験トレーニング資料はIT認証試験を受ける人々の必需品です。このトレーニング資料を持っていたら、試験のために充分の準備をすることができます。そうしたら、試験に受かる信心も持つようになります。JPexamのAvayaの3301試験トレーニング資料は特別に受験生を対象として研究されたものです。インターネットでこんな高品質の資料を提供するサイトはJPexamしかないです。

3301試験の準備をするとき、がむしゃらにITに関連する知識を学ぶのは望ましくない勉強法です。実際は試験に合格するコツがあるのですよ。もし試験に準備するときに良いツールを使えば、多くの時間を節約することができるだけでなく、楽に試験に合格する保障を手にすることもできます。どんなツールかと聞きたいでしょう。それはもちろんJPexamの3301問題集ですよ。

試験番号:3301問題集
試験科目:Avaya Aura Contact Centre Maintenance & Troubleshooting Exam
最近更新時間:2014-04-10
問題と解答:全54問
100%の返金保証。1年間の無料アップデート。

Avayaの認証資格は最近ますます人気になっていますね。国際的に認可された資格として、Avayaの認定試験を受ける人も多くなっています。その中で、3301認定試験は最も重要な一つです。では、この試験に合格するためにどのように試験の準備をしているのですか。がむしゃらに試験に関連する知識を勉強しているのですか。それとも、効率が良い試験3301参考書を使っているのですか。

Avayaの3301認定試験を一回合格するためには必ず良い準備しなければなりません。完全な知識がこの高度専門の試験に合格するのは必要でJPexamは君にこれらの資源を完全な需要に備わっています。

IT業種が新しい業種で、経済発展を促進するチェーンですから、極めて重要な存在ということを我々は良く知っています。IT認証はIT業種での競争な手段の一つです。認証に受かったらあなたは各方面でよく向上させます。でも、受かることが難しいですから、トレーニングツールを利用するのを勧めます。トレーニング資料を選びたいのなら、JPexamのAvayaの3301試験トレーニング資料は最高の選択です。この資料の成功率が100パーセントに達して、あなたが試験に合格することを保証します。

購入前にお試し,私たちの試験の質問と回答のいずれかの無料サンプルをダウンロード:http://www.jpexam.com/3301_exam.html

NO.1 In Avaya Aura Contact Center (AACC), how do you create auto responses that address the most
commonly received e-mail queries?
A. Run ,1 "Contacts is Closed by Auto Suggestion, top 5" historical report from the "Multimedia" folder in
Historical Reporting on the Contact Center Manager Administration (CCMA) server, and auto suggestion
keywords and responses from the report to create new e-mail auto-respect.
B. Enable "Keyword Reporting" for e-mail contactsinthe "E mail" tool in Contact Center Multimedia
(CCMM) Administration, then use the "Keyword Frequency" tool to determine which keywords would be
used to trigger new auto-responses.
C. Run a "Contact Summary" report in Historical Reporting on the CCMA server and create
auto-responses based on the most frequently-occurring e-mail contact topics in the report.
D. Use the "Auto-Suggest Promotion" tool in CCMM Administration to promote auto-suggestions
auto-responses based on the percentage of contacts for which each auto-suggestion was selected.
Answer: B

Avaya認定資格   3301   3301

NO.2 Which SIP component supports both H.323 and SIP protocol architecture, and which common media
streaming protocol is supported?
A. SIP Gateway Manager with transport Layer Security (TLS)
B. Network Routing Service with TCP and UDP
C. Back to Back User Agent (B2BUA) with TLS
D. SIP Gateway with Real-Time Protocol (RTP)
E. SIP Redirect Server with RTP
Answer: C

Avaya   3301   3301認証試験   3301   3301過去問

NO.3 Where are current SIP messages logged by Contact Center Manager Server?
A. C:\Avaya\logs\CCMS\SipMessages0
B. D:\Avaya\Logs\CCMS\SGM\SipMessages0
C. D:\Avaya\Logs\CCMS\CCMS_SGM_SipMessages0
D. F:\Traces\Avaya\Logs\CCMS\SGM\SipMessagesO
Answer: D

Avaya   3301   3301   3301

NO.4 Your department has installed a backup utility client application on your co-resident Contact Center
Manager Server (CCMS) server. This utility uses port 10000 for network communications. After installing
the utility and rebooting the server, you begin to have issued with the Avaya Aura Contact Center (AACC)
system.
What are the symptoms of this problem that you experience?
A. The TFE service fails to start and calls are not processed.
B. The Toolkit Name service fails to start and agents appear as "UNKNOWN" in real-time displays.
C. The NCCT service fails to start and agents are unable to log in via the Avaya Aura Agent Desktop)
(AAAD).
D. SymposiumWC.exe fails to start and supervisors are unable to log in to Contact Center Manager
Administrator (CCMA).
Answer: B

Avaya   3301参考書   3301認証試験

NO.5 At an elevated level, engineers have designed the architecture ol SH' around ttv<> varlel les of
component s.
Which SIP component is comprised of two subcomponents, where one component initiates SIP the other
component responds to requests?
A. User Agent
B. SIP Gateway Manager
C. Back to-Back User Ag
D. SIP Server
E. SIP Gateway
Answer: B

Avaya過去問   3301認定資格   3301   3301   3301

NO.6 The C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts file on the Contact Center Manager Server (CCMS)
contains multiple entries for each host. You have removed the duplicate entries by manually editing the
file.
What should you do next to completely resolve the issue?
A. Run the Server Configuration utility, save and apply all changes, then reboot the CCMS server.
B. Reboot the CCMS server.
C. Use the windows services utility to restart the MAS Configuration manager services.
D. Run the CCMS network Configuration utility, save and apply all changes, then reboot the CCMS
server.
Answer: B

Avaya問題集   3301問題集   3301   3301   3301認定試験

NO.7 Avaya Aura Contact Center Manager Server (CCMS) is host to the Contact Center Security framework
certificate Store. In the procedures to Create a Certificate Store, once the store is created is also created.
A characteristic of this certificate is that it contains__________.
A. a private key that is used in private - public key encryption
B. a public key that is used in public - public key encryption
C. a private key that is used in private - private key encryption
D. a public key that is used in private - private key encryption
Answer: B

Avaya参考書   3301   3301参考書   3301   3301

NO.8 While Investigating an Issue with an Avaya Aura Contact Center (AACC) Contact Center Manager
(CCMS), you discover that the Task Flow Executor (TFE) frequently restarts. In an effort to discover the
cause of the restarts, you decide to review the TFE log file.
Which file contains the most recent TFE logs.?
A. D:\Avaya\Logs\CCMS\TFE 1.log
B. D:\Avaya\l_ogs\CCMS_TFF 1.log
C. D:\Avaya\Logs\CCMS_TFE_5.log
D. D:\Avaya\Logs\CCMS\CCMS_TFE_1.log
Answer: C

Avaya認定資格   3301   3301   3301

NO.9 An agent is configured to handle e-mail multimedia contacts. The agent is able to receive, read, and
reply to e-mails using the Avaya Aura Agent Desktop (AAAD). However, the agent cannot open
attachments in inbound e-mails.
What is a possible cause of this problem?
A. The agent ¯ s w eb b r o w se r i s no t se t f o r t he co rr ec t cha r ac t e r encod i ng .
B. .NET 3.5 Service Pack 1 is not installed on the agent ¯ s co m pu t e r.
C. Internet Explorer is not set as the default browser on the agent ¯ s co m pu t e r.
D. The agent has not been granted ° open -mail Attachments ± ri gh t s i n C on tr ac t C en t e r m u lti m ed i a
(CCMM).
Answer: A

Avaya参考書   3301問題集   3301   3301参考書   3301練習問題

NO.10 In the Avaya Aura Contract Center (AACC) SIP environment, when a call is presented to an agent ¯ s
telephone, the Avaya Aura Agent Desktop (AAAD) also alerts the agent to the incoming call. The call may
be answered either via the telephone or AAAD.
If the agent uses the AAAD to answer the call, which protocol is used between AACC and the switch to
signal off-hook?
A. CCT
B. SIP RTP
C. TAPI
D. TR87
Answer: A

Avaya   3301認証試験   3301   3301問題集

JPexamは最新の100-500問題集と高品質の3107問題と回答を提供します。JPexamのJN0-380 VCEテストエンジンとCUR-011試験ガイドはあなたが一回で試験に合格するのを助けることができます。高品質の300-206 PDFトレーニング教材は、あなたがより迅速かつ簡単に試験に合格することを100%保証します。試験に合格して認証資格を取るのはそのような簡単なことです。

記事のリンク:http://www.jpexam.com/3301_exam.html

没有评论:

发表评论